HOME | Regulamin sklepu
1. Sprzedawcą, a jednocześnie Usługodawcą w Sklepie internetowym w domenie https://www.clarocare.pl jest:
Claro Care Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, ul. Grabocińska 33, 42-530, NIP: 9512570886, REGON: 525593002, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001042166, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych).
2. Sprzedawca wskazuje elektroniczny punkt kontaktowy związany ze Sklepem internetowym do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także Użytkownikami, Klientami i innymi osobami: kontakt@clarocare.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
3. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do utworzenia Konta, zawarcia Umowy lub złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
4. Sprzedawca prowadzi sprzedaż suplementów diety, które w świetle przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia nie stanowią produktu leczniczego, a środki spożywcze w formie: płynów, kapsułek, drażetek, tabletek, saszetek z proszkiem i w innych podobnych postaciach. Ich celem jest wyłącznie uzupełnienie diety Klienta o składniki mineralne, witaminy lub inne substancje wykazujące efekt odżywczy lub inny fizjologiczny. Suplementy diety sprzedawane przez Sprzedawcę nie stanowią zastępstwa dla produktów leczniczych przepisanych Klientowi przez lekarza.
5. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie występują terminy pisane wielką literą, mają znaczenie wskazane poniżej:
1) Sprzedawca/Usługodawca – Claro Care Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, ul. Grabocińska 33, 42-530, NIP: 9512570886, REGON: 525593002, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001042166, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 6000,00 zł (sześć tysięcy złotych), adres email: kontakt@clarocare.pl, numer telefonu: 730899791.
2) Klient – Strona umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą, w tym: Konsument, Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, przedsiębiorca, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub która korzysta lub zamierza korzystać z Usługi Elektronicznej.
3) Konsument – Klient, będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4) Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5) Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.clarocare.pl.
6) Konto – konto w Sklepie internetowym, poprzez które Użytkownik może w szczególności dokonywać Zamówień oraz mieć dostęp do Zamówień złożonych przez to konto.
7) Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
8) Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy w zakresie wskazanym w Formularzu Zamówienia (sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostarczenia Produktu oraz dane Klienta).
10) Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w domenie Sklepu internetowego umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
11) Czas realizacji Zamówienia – liczba Dni Roboczych, w których Sprzedawca skompletuje Zamówienie złożone przez Klienta i powierzy zamówiony Produkt przewoźnikowi.
12) Czas dostawy – liczba Dni Roboczych, w ciągu których przewoźnik wybrany przez Klienta dostarczy zamówiony Produkt do miejsca wskazanego przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
13) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
14) Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, obejmuje w szczególności założenie i utrzymanie Konta, wysyłkę Newslettera oraz udostępnienie Formularza Zamówienia.
15) Umowa – umowa dotycząca sprzedaży Produktu zawierana w języku polskim, pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
16) Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów.
17) Promocja – ściśle określony w czasie rabat na wybrane Produkty, będące w ofercie Sprzedawcy i mogące być przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
18) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie, potwierdzający sprzedaż Produktu.
19) Newsletter – Usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Klientom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści elektronicznych zawierających informacje o Usługodawcy, Produktach, nowościach i Promocjach w Sklepie Internetowym.
20) Opinia – dodana przez Klienta treść, w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy o wyrażenie opinii o Produkcie, po dokonaniu zakupu Produktu.
1. Korzystanie ze Sklepu internetowego wymaga, aby urządzenia końcowe i system komunikacji używany przez Klienta spełniały następujące minimalne wymagania techniczne:
1) posiadanie komputera lub innego urządzenia z dostępem do sieci Internet;
2) posiadanie wybranej przeglądarki internetowej w zaproponowanej wersji lub nowszej z włączoną obsługą Java Script, plików cookie oraz technologii Local Storage: Google Chrome 61, Mozilla Firefox 60, Microsoft Edge 16, Opera 48;
3) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet – w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia poprzez stosowanie protokołu SSL (Secure Socket Layer). Sprzedawca wskazuje jednak, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może standardowo wiązać się z zagrożeniami przedostania się do systemu teleinformatycznego i urządzenia Klienta szkodliwego oprogramowania lub nieuprawnionego uzyskania dostępu do danych Klienta przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania niniejszych zagrożeń, Klient jest obowiązany stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, takie jak np. korzystanie z aktualnych wersji oprogramowania, stosowanie silnych i unikalnych haseł, stosowanie oprogramowania antywirusowego.
3. Brak spełnienia wymagań określonych w niniejszym paragrafie może spowodować brak możliwości korzystania z Usług Elektronicznych albo ograniczony do nich dostęp.
1. Klient korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
1) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem, Regulaminem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, renomy oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich;
2) korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu;
3) korzystania z Usług Elektronicznych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania;
4) niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;
5) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym i Newsletterze jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
6) dostarczania danych zgodnych ze stanem faktycznym, niewprowadzających w błąd lub nienaruszających praw osób trzecich.
2. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia lub Newsletterze są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa własności intelektualnej. Sprzedawca wskazuje, że zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia lub Newsletterze, w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
3. Zabrania się pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego i Newsletterów oraz ich wykorzystywania, w szczególności do celów marketingowych oraz handlowych. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
4. Sprzedawca informuje, że niedopuszczalne jest podejmowanie przez Klienta czynności, które mogłyby destabilizować lub zakłócać działanie Sklepu internetowego lub utrudniać dostęp do Sklepu internetowego Sprzedawcy lub innym Klientom, jak również podejmowanie przez Klienta działań takich jak umieszczanie w Sklepie internetowym lub rozsyłanie za jego pośrednictwem niezamówionej informacji handlowej.
5. W przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa, postanowień Regulaminu lub zasad Polityki Prywatności, a także w przypadku postępowania przez Klienta w sposób utrudniający pracę Sklepu internetowego lub uciążliwy dla innych Klientów, Sprzedawca ma prawo pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego lub ograniczyć mu dostęp do niektórych funkcjonalności Sklepu internetowego.
1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego polegają na:
1) prezentacji Produktów;
2) umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez Formularz Zamówienia;
3) założeniu i utrzymaniu Konta;
4) wysyłce Newslettera;
5) umożliwieniu wystawienia Opinii oraz jej moderacji.
2. Korzystanie z Konta możliwe jest po:
1) wypełnieniu przez Klienta formularza rejestracji z danymi do złożenia Konta;
2) kliknięciu pola „Załóż konto”;
3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej.
4) podaniu przez Klienta w formularzu rejestracji następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
3. Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) w każdej chwili i bez podania przyczyny poprzez wysłanie stosownego żądania pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub elektronicznie na adres: kontakt@clarocare.pl lub poprzez skorzystanie z opcji „Usuń konto” dostępnej w Koncie. Usunięcie konta Klienta nie oznacza cofnięcia zgód marketingowych na informacje handlowe wysyłane drogą e-mail lub dostarczane poprzez SMS/MMS/telefonicznie.
4. Użytkownik korzystając z Usługi Konto powinien zastosować się do następujących rekomendacji dotyczących bezpieczeństwa:
1) Hasło należy zapamiętać, nie należy go zapisywać. Hasło powinno składać się z co najmniej jednej wielkiej litery, co najmniej jednej małej litery oraz co najmniej jednej cyfry lub znaku specjalnego. Minimalna dopuszczalna długość hasła to 8 znaków.
2) Obowiązuje bezwzględny zakaz ujawniania haseł osobom trzecim.
3) W przypadku podejrzenia wejścia w posiadanie hasła przez osoby trzecie należy niezwłocznie podjąć próbę zmiany hasła oraz zgłosić fakt Sprzedawcy.
4) W przypadku zapomnienia bądź utraty hasła należy niezwłocznie wykonać procedurę zmiany hasła na nowe. Zmiana hasła następuje jedynie na wniosek uprawnionego Klienta – właściciela Konta, po potwierdzeniu jego tożsamości.
5) Klient wprowadzając hasło powinien mieć pewność, że nie zostanie ono podejrzane przez osoby trzecie.
6) Kończąc lub przerywając pracę z Kontem należy się bezwzględnie wylogować. Dotyczy to w szczególności sytuacji, w której Klient oddala się od komputera, którego używał.
7) Komputery i inne urządzenia, z których loguje się Klient do Konta z powinny być chronione za pomocą rozwiązań zapewniających ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz atakiem z zewnątrz.
5. Możliwość korzystania z Newslettera następuje poprzez:
1) podanie adresu poczty elektronicznej, na który będą wysyłane wiadomości elektroniczne – Newsletter;
2) kliknięcie w formularzu widocznym na stronie Sklepu Internetowego przycisku “Zapisz się”.
6. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta.
7. Klient powinien potwierdzić zapis na Newsletter klikając w link aktywacyjny, który Usługodawca prześle na jego adres e-mail. Potwierdzenie zapisu spowoduje dodanie do listy subskrybentów oraz rozpoczęcie świadczenia Usługi.
8. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony i może być wypowiedziana w każdej chwili przez którąkolwiek ze stron. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez:
1) kliknięcie w link wypisu dostępny w każdej wiadomości wysłanej w ramach Newslettera, lub
2) wybranie stosownej opcji w Usłudze Konto, lub
3) poprzez wysłanie stosownego żądania pisemnie na adres siedziby Spółki lub elektronicznie na adres e-mail: kontakt@clarocare.pl.
9. Usługodawca może zaprzestać wysyłki Newslettera w szczególności, jeżeli Klient nie otworzył żadnej wiadomości od Usługodawcy przez minimum rok od rozpoczęcia świadczenia Usługi Newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego Newslettera). W takim przypadku, Usługodawca usunie również dane Klienta z systemu do wysyłki Newslettera zawierającego listę subskrybentów bez odrębnego powiadomienia Klienta. Usługodawca może również w każdej chwili zmienić tematykę Newslettera lub częstotliwość ukazywania się Newslettera.
10. Formularz Zamówienia umożliwia zawarcie Umowy po dodaniu przez Klienta Produktu do Koszyka i wypełnieniu danych w tym Formularzu. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie numeru NIP, jeżeli do Zamówienia ma zostać dołączona faktura VAT.
11. Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie i umożliwia zawarcie Umowy sprzedaży bez konieczności zakładania Konta, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jej pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jej pośrednictwem.
1. Klient może dodać Opinię po dokonaniu zakupu Produktu, w odpowiedzi na wysłaną na adres e-mail Klienta prośbę Sprzedawcy o wyrażenie opinii o Produkcie, za pośrednictwem odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie Internetowym. Do dodania Opinii nie jest konieczne posiadanie przez Klienta Konta, jak również rejestracja i/lub zalogowanie.
2. Każda Opinia, pytanie do Opinii oraz odpowiedź na pytanie do Opinii dodawana przez Klienta oznaczona jest wyłącznie imieniem, opcjonalnie Klient może zamieścić informację o wieku.
3. Opinia nie może zawierać:
1) linków, adresów stron internetowych, odnośników do innych stron i serwisów internetowych;
2) treści powszechnie używanych za obraźliwe w tym wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii oraz konfliktów między narodami;
3) treści o charakterze komercyjnym lub reklamowym;
4) danych osobowych, w szczególności: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru telefonu lub adresu e-mail;
5) treści nieprawdziwych, pomówień, stanowiących o naruszeniu dóbr osobistych, podważających dobre imię, renomę Sprzedawcy,
6) treści naruszających obowiązujące przepisy prawa, w tym prawa podmiotów trzecich – w szczególności nie może mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych (np. wizerunku) lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji lub naruszać dobre obyczaje lub godzić w uczucia religijne;
7) treści stanowiących wynik porozumienia z innymi osobami lub podmiotami w celu wzajemnego oddziaływania na wiarygodność Sprzedawcy;
8) fragmentów kodu źródłowego.
4. Sprzedawca może publikować w Sklepie Internetowym wybrane Opinie, z zastrzeżeniem archiwizacji lub usuwania najstarszych lub wybranych Opinii w przypadkach zmiany układu strony internetowej, opisu Produktów, zmiany Produktu, rebrandingu i innych, które będą świadczyły o nieaktualności Opinii w stosunku do prezentowanego Produktu.
5. Opinia może zostać opublikowana w Sklepie internetowym Sprzedawcy oraz przy prezentacji Produktu na innych stronach internetowych, w mediach społecznościowych, a także w komunikacji marketingowej związanej z Produktem, którego dotyczy Opinia lub w komunikacji dotyczącej promocji Sprzedawcy.
6. Przed publikacją Opinii, Sprzedawca weryfikuje czy nie narusza ona postanowień niniejszego paragrafu, a także pod kątem interpunkcji, błędów ortograficznych. Jeżeli Sprzedawca dostrzeże potrzebę usunięcia z opinii błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub części naruszającej postanowienia niniejszego paragrafu, poinformuje o tym Klienta wysyłając mu proponowaną do opublikowania treść Opinii po usunięciu tych uchybień. Klient może nie zgodzić się z publikacją Opinii z proponowanymi zmianami.
7. Na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa Sprzedawca upoważniony jest do usuwania treści Opinii w całości lub części. Sprzedawca zastrzega sobie również prawo do usunięcia treści Opinii w całości lub części, bądź jej zmiany redakcyjnej i edycyjnej, w niezbędnym zakresie, w szczególności, gdy Opinia: stanowi kolejną opinię odnoszącą się do Produktu, odnosi się do innego Produktu, niż zakupiony przez Klienta, jest skopiowaną opinią innej osoby lub podmiotu, narusza prawa autorskie lub dobra osobiste lub inne wytyczne wskazane w ust. 3 powyżej.
8. W przypadku zgłoszenia dotyczącego nielegalnych treści w Opinii, Sprzedawca przesyła bez zbędnej zwłoki osobie lub podmiotowi, który dokonał zgłoszenia, potwierdzenie jego otrzymania na wskazane dane kontaktowe. W ciągu 14 dni Sprzedawca poinformuje również o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie. W przypadku zidentyfikowania nielegalnych treści zostaną one natychmiast usunięte ze Sklepu internetowego, a Klient który je przesłał zostanie o tym poinformowany wraz z odpowiednim uzasadnieniem. Osoba lub podmiot, który dokonał zgłoszenia, a także Klient, mają możliwość odwołania się od decyzji Sprzedawcy. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie i zostać złożone w ciągu 14 dni od otrzymania informacji od Sprzedawcy. Owołanie zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
1. W Sklepie internetowym mogą być organizowane Promocje na wybrane Produkty. O zasadach dotyczących Promocji decyduje Sprzedawca, podając je do wiadomości publicznej na stronie Sklepu internetowego.
2. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
3. Klient może złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę poprzez:
1) złożenie Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia na stronie Sklepu internetowego;
2) złożenie Zamówienia poprzez Usługę Konto (zawierającą częściowo uzupełnione dane Klienta) wypełniając Formularz Zamówienia w zakresie niezbędnym do finalizacji Zamówienia.
4. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są oryginalne, fabrycznie nowe oraz zgodne z powszechnie obowiązującym prawem.
5. Zamówienia, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia dostępu do Sklepu internetowego, jak i ograniczenia oferowanych Produktów lub Usług Elektronicznych, bez wcześniejszego powiadomienia Klienta. Sprzedawca ma również prawo do zakończenia prowadzonej działalności w każdym momencie bez wcześniejszego powiadomienia Klienta, co nie wpływa jednak na realizację uprzednio złożonych Zamówień.
6. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 16.00, w soboty i niedziele oraz święta, będą realizowane następnego Dnia Roboczego.
7. W celu skutecznego złożenia Zamówienia konieczne jest:
1) dodanie Produktu do Koszyka;
2) zalogowanie się do Konta, jeżeli Zamówienie ma zostać złożone przez Usługę Konto;
3) prawidłowe wypełnienie przez Klienta dostępnego na stronie Sklepu internetowego Formularza Zamówienia, zawierającego dane do wysyłki Produktu;
4) dokonanie wyboru sposobu płatności, sposobu dostawy;
5) zaakceptowanie postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
8. W trakcie procedury składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Zamawiam i płacę ”, Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w Koszyku, w szczególności w zakresie wyboru Produktu, obszaru i sposobu dostarczenia Produktu, sposobu płatności, danych podanych w Formularzu Zamówienia.
9. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza złożenie Zamówienia przez Klienta. Potwierdzenie złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości email, zawierającej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz Regulamin, na adres podany przez Klienta. Wiadomość email stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
10. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości email potwierdzającej wszystkie istotne elementy Umowy sprzedaży zgodnie z ust. 9 powyżej.
11. Czas realizacji Zamówienia (skompletowanie Zamówienia i przygotowanie go do wysyłki) oraz Czas dostawy jest każdorazowo podawany przy składaniu Zamówienia. Czas realizacji Zamówienia jest liczony w następujący sposób:
1) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przy odbiorze – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży;
2) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności elektronicznej – od dnia zaksięgowania wpłaty w pełnej wysokości na rachunku bankowym Sprzedawcy.
12. Klient może dokonać zmian w Zamówieniu lub je anulować do momentu potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę.
13. W przypadku braku dostępności zamówionych przez Klienta Produktów, Sprzedający informuje o tym w Sklepie Internetowym lub poinformuje o tym Klienta, który złożył Zamówienie na Produkt. W takiej sytuacji Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia.
14. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia Produktu za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
15. Elementem procedury składania Zamówienia jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w Formularzu Zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne oraz zapoznania się przez Klienta z klauzulą informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępną w Polityce Prywatności. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia.
16. Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, która obejmuje cenę Produktu, podatki oraz koszty dostawy jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Formularza Zamówienia w trakcie składania Zamówienia, a potem w potwierdzeniu złożenia Zamówienia. Przed finalizacją Zamówienia wyświetlane są całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu.
17. Złożenie zamówienia następuje przez naciśnięcie przez Klienta na przycisk „Zamawiam i płacę”. Zamówienie złożone po kliknięciu “Zamawiam teraz” pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
18. Klient, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność z góry, powinien uiścić cenę oraz koszty dostarczenia Produktu w ciągu 7 dni od otrzymania od Sprzedawcy wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i przyjęcia Zamówienia do realizacji. Jeżeli Klient nie dokona płatności w terminie 7 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a Sprzedawca poinformuje o tym Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email Klienta.
19. Klient, który przy składaniu Zamówienia wybrał płatność przy odbiorze zamówionego Produktu (płatność za pobraniem), zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony Produkt. Własność przedmiotu Zamówienia przechodzi na własność Klienta z chwilą dokonania zapłaty.
20. Świadczenie przez Sprzedawcę Usług Elektronicznych jest nieodpłatne.
1. Ceny Produktów prezentowanych na stronach internetowych Formularza Zamówienia wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
2. Ceny Produktów podane w Sklepie internetowym nie zawierają kosztów dostarczenia Produktu. Koszty dostarczenia zamówionego Produktu są każdorazowo podawane w Formularzu Zamówienia w trakcie składania Zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta Zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości Zamówienia. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktu oraz koszty jego dostarczenia. O łącznej kwocie Zamówienia uwzględniającej koszty dostawy, Klient informowany jest każdorazowo przed złożeniem Zamówienia i w emailu potwierdzającym złożenie Zamówienia.
3. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach Produktu dostępne są w opisie Produktów w Sklepie Internetowym i zamieszczone są przy prezentowanym Produkcie.
4. Ceny Produktów podane na stronach internetowych Formularza Zamówienia obowiązują jedynie przy składaniu Zamówień za pośrednictwem Formularza Zamówienia i mogą obejmować oferty promocyjne albo dodatkowe rabaty aktualizowane po wpisaniu kodu rabatowego.
5. W przypadku, gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT zobowiązany jest wskazać w Formularzu Zamówienia podatkowy numer identyfikacyjny. Żądając faktury VAT, Klient wyraża jednocześnie zgodę na jej wystawienie i przesłanie w formie elektronicznej na podany przez niego adres e-mail.
6. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi Promocjami, chyba, że regulamin danej Promocji stanowi inaczej.
1. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie Internetowym oraz w Formularzu Zamówienia. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy lub Produktu.
2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów. Przed dokonaniem płatności, Klient jest zobowiązany do zaakceptowania regulaminu wybranego operatora płatności.
3. Klient może złożyć reklamację dotyczącą płatności. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z zasadami wybranego operatora płatności.
1. Klient posiadający Konto i zalogowany w Sklepie internetowym może dokonywać na rzecz Sprzedającego płatności kartami płatniczymi w uproszczonej formie tj. bez konieczności każdorazowego podawania wszystkich danych karty płatniczej. Aby skorzystać z tej metody płatności Klient powinien:
a) dokonać zakupów w Sklepie Internetowym www.clarocare.pl:
b) wybrać sposób płatności kartą płatniczą;
c) kliknąć przycisk o zapisie karty płatniczej w celu korzystania w przyszłości z uproszczonej płatności kartą płatniczą w Sklepie Internetowym;
d) dokonać autoryzacji i uwierzytelnienia płatności kartą płatniczą.
Po wykonaniu powyższych czynności zostanie zapamiętana wybrana przez Klienta metoda płatności kartą płatniczą Klienta. Kolejne płatności mogą zostać wykonane jednym kliknięciem.
2. Token (wirtualny identyfikator karty) generowany jest w oparciu o podane przez Klienta dane karty płatniczej. Przechowywanie danych dotyczących kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji kartami płatniczymi następuje za pośrednictwem właściwego operatora płatności.
3. Klient może w każdym czasie zrezygnować z funkcjonalności umożliwiającej szybkie płatności kartą płatniczą – w tym celu konieczne jest wprowadzenie odpowiednich ustawień na Koncie Klienta w sekcji dotyczącej karty.
4. Płatność One Click BLIK to płatność dokonywana tylko jednym kliknięciem, bez potrzeby podawania wszystkich danych przy każdej transakcji. Ta metoda płatności online pozwala na wykonanie płatności w Sklepie Internetowym dzięki przepisaniu kodu z aplikacji mobilnej banku Klienta, a następnie zaznaczenie opcji zapamiętania Sklepu internetowego jako zaufanego w aplikacji mobilnej banku Klienta. Oznacza to, że podczas pierwszej transakcji metodą BLIK Klient wyraża zgodę na zapis danych przez system operatora płatności oraz w aplikacji banku podaje kod BLIK. Aby móc wykonywać transakcje przy pomocy One Click BLIK, Klient musi posiadać Konto oraz być zalogowanym w Sklepie Internetowym. Klient musi dysponować urządzeniem końcowym z zainstalowaną i działającą aplikacją bankową, która umożliwia dokonywanie płatności BLIKIEM. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem, a operatorem użytkowanej przez Klienta aplikacji bankowej. Aby zapłacić BLIKIEM w opcji One Click BLIK należy zaznaczyć tę opcję przy wyborze metody płatności.
1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
1. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Produktu.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że regulamin Promocji lub Formularz Zamówienia stanowi inaczej. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w Sklepie internetowym oraz Formularzu Zamówienia.
3. Czas dostawy liczony jest od dnia powierzenia przez Sprzedawcę zamówionego Produktu przewoźnikowi.
4. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki, Sprzedawca może domagać się należytego wykonania umowy sprzedaży poprzez żądanie odebrania Produktu, zapłaty ceny oraz poniesienia kosztów pierwszej wysyłki oraz kosztów wysyłki powtórnej, a także tytułem naprawienia szkody wynikłej z nienależytego wykonania Umowy może żądać poniesienia kosztów wysyłki zwrotnej. Według swojego wyboru Sprzedawca może również wezwać Klienta do wykonania Umowy sprzedaży, wskazując w tym celu odpowiedni termin, pod rygorem, że w razie jego bezskutecznego upływu odstąpi od Umowy sprzedaży. Ponadto Sprzedawca może dodatkowo domagać się od Klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania.
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument a także Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, mogą w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach 9 i 13 poniżej.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu,
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
3. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego:
1) tradycyjnie na adres: ul. Diamentowa 21A, 20-471 Lublin (Fastlog).
2) elektronicznie na adres korespondencji e-mail: dariusz.wozniak@fastlog.pl.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu lub z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartego jako załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania tego prawa przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
8. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14- dniowego terminu na adres:
ul. Diamentowa 21A, 20-471 Lublin.
9. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (w tym koszty opakowania i opłatę pocztową za odesłanie przesyłki). Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30 złotych.
10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci wszystkie otrzymane od niego płatności.
11. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, chyba że została wyrażona wyraźna zgoda na inny sposób zwrotu płatności.
12. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
13. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
14. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta w odniesieniu do umowy:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę przed rozpoczęciem świadczenia o utracie prawa odstąpienia od umowy, a Konsument przyjął to do wiadomości i otrzymał od przedsiębiorcy potwierdzenie zawarcia umowy i wyrażenia ww. zgody.
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w Dziale II, tj. w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego, a w przypadku Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja o prawach konsumenta.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
1) tradycyjnie na adres: Diamentowa 21A, 20-471 Lublin (Fastlog),
2) elektronicznie na adres korespondencji mailowej: dariusz.wozniak@fastlog.pl.
3. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
4. W przypadku Produktów, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jest dłuższy. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą żądać jego wymiany. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający wymianie. Sprzedawca odbiera towar na swój koszt. Dopiero w przypadku, gdy Sprzedawca nie dokonał wymiany Produktu, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mogą złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
5. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres email), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy Dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać i nie wpływa to na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt na adres Sprzedawcy do 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
7. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
8. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie, zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
9. Klient w każdym czasie w trakcie trwania postępowania reklamacyjnego przed Sprzedawcą może żądać rozstrzygnięcia kwestii stanowiącej przedmiot postępowania reklamacyjnego przez podmiot trzeci i w tym celu:
1) wystąpić do mediatora lub instytucji, przed którymi będzie się toczyło postępowanie mediacyjne z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji,
2) wystąpić do instytucji, przed którą będzie się toczyło postępowanie polubowne z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny,
3) o ile jest Konsumentem zwrócić się po pomoc do właściwego miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
10. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
11. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości pouczenia, o których mowa w ust. 8 -10 powyżej nie stanowią zapisu na sąd polubowny ani automatycznej zgody Sprzedawcy na udział w postępowaniu mediacyjnym albo polubownym.
12. Na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie, Klient ma również prawo do składania reklamacji dotyczących zamieszczania Opinii.
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca, a szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności.
2. Informacje o plikach cookies i przetwarzanych przez nie danych dostępne są w Polityce Prywatności.
1. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie w domenie Sprzedającego wiadomości o zmianie Regulaminu, nowej wersji Regulaminu, a także poprzez wiadomość e-mail. Powiadomienie będzie zawierać termin wejścia zmian w życie i zostanie przekazane Użytkownikowi najpóźniej 30 (trzydzieści) dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
2. Zmiana Regulaminu jest możliwa w szczególności w przypadku:
1) konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów prawa lub do zmian przepisów prawa, dotyczących lub mających wpływ na świadczenie Usług;
2) konieczności dostosowania Regulaminu do najlepszych praktyk związanych ze świadczeniem Usług, w tym najlepszych praktyk w zakresie ochrony praw Klientów;
3) konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, dotyczących lub mających wpływ na świadczenie Usług;
4) wprowadzenia nowych Usług lub zmiany zakresu Usług świadczonych przez Usługodawcę;
5) zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
6) wprowadzenia odpłatności za świadczenie Usług;
7) zmiany danych podmiotów wskazanych w Regulaminie (np. adresu Usługodawcy),
8) zmiany dotyczącej wymagań technicznych w celu korzystania z Usług.
3. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta.
4. Sprzedawca zastrzega sobie również możliwość wprowadzania i odwoływania ofert, Promocji oraz zmian cen widocznych na stronie Sklepu internetowego, które nie stanowią zmiany Regulaminu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie Sklepu internetowego bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Formularza Zamówienia zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca realizuje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ww. ustaw.
3. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Sklepie Internetowym w zakładce “Regulamin”. Regulamin jest udostępniony na Stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej wymaganych prawem informacji.
5. Wcześniejsze wersje Regulaminu znajdują się na stronie www.clarocare.pl (zakładka „Regulamin”, sekcja “Archiwalne wersje regulaminów”).
Jesteś dietetykiem lub kosmetologiem? Napisz do Nas i zacznijmy współpracę!
kontakt@clarocare.pl
Zapisz się i otrzymaj wsparcie naszych ekspertów oraz szansę na wyjątkowe oferty!
Wprowadzający do obrotu w Polsce: Claro Care Sp. z o.o., ul. Grabocińska 33, 42-530 Dąbrowa Górnicza, KRS:
0001042166.
Claro Care Sp. z o.o.
kontakt@clarocare.pl
Z okazji premiery zamówisz wszystko aż 10% taniej z kodem „Claro10”!